hl Tiger I od Toma

speedlink
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 146
Registrován: 30 bře 2014, 18:06
10
Lokalita: Lučenec - Slovensko

hl Tiger I od Toma

Příspěvek od speedlink »

Takze mi to nedalo a po case stravenom na tomto fore som sa odhodlal pustit aj ja do nejakych tiych zmien :) inspiroval ma zander s svojim tigrom a rozhodol som sa niektore postupy okopcit a niektore skusit inac tu su fotky prace ktora zatial prebehla zvary su robene pajkovackov tmelom fotka je este pred ich prebrusenim inspiroval som sa zvarmy na tich par tigroch co este existuje a uz tieto moje su prehnane no ja som spokojny :) Tank uz prerabam 2. krat nakolko prvy krat bol len nastriekany no to mne nejak nestaci budem sa pokusat dorabat detaily no nechcem donho nic kupovat nakolko som student takze co domacnost da ak by niekto mal na predaj nejake diely nazvys ako naradie lana a madla pre nahradne clanky pasov na vezu budem velmy rad :) Ps môj pôvodny nastrek tygra som daval dole hydroxidom sodnym ten rozorzal vsetko aj moje prsty len primer od tamye a prva vrstva zltej tu nedokazal :?:


Obrázek Naznacenie odlievaneho kovu pomocov acetonu a hubky


Obrázek Zvar po jemnom obruseni

Obrázek Veza bez obrusenich zvarov (Bohuzial mam pocit ze je simetricka :evil: )
pajak7

Re: hl Tiger I od Toma

Příspěvek od pajak7 »

Držím palce na tomto běhu na dlouhou trať .
A vzor (zander) si si vybral dobře protože jeho Tiger je to nejlepší co jsem tu viděl a že tu je na co koukat.
speedlink
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 146
Registrován: 30 bře 2014, 18:06
10
Lokalita: Lučenec - Slovensko

Re: hl Tiger I od Toma

Příspěvek od speedlink »

No uz v prvej etape som vzdal vela veci lebo tu vezu opravit jednoducho nedokazem :( ale budem sa snazit to aspon skraslit tam kde to pôjde :)
speedlink
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 146
Registrován: 30 bře 2014, 18:06
10
Lokalita: Lučenec - Slovensko

Re: hl Tiger I od Toma

Příspěvek od speedlink »