Leopard 2A6 HL

LK88
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1598
Registrován: 23 dub 2015, 18:28
8
Lokalita: praha 9 vysočany

Re: Leopard 2A6 HL

Příspěvek od LK88 »

https://img20.rajce.idnes.cz/d2003/12/1 ... 130219.jpg
Ja to udelal takto, z hlinik.trubicky, i se tim plast.drzaky prevodovky zpevni, protahl jsem to jeste zavitnikem, a durch prosrouboval, zezpoda maticka ;)
LK88
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1598
Registrován: 23 dub 2015, 18:28
8
Lokalita: praha 9 vysočany

Re: Leopard 2A6 HL

Příspěvek od LK88 »

Cipísek
PzKpfw III
PzKpfw III
Příspěvky: 76
Registrován: 14 led 2016, 23:30
8
Lokalita: Teplice

Re: Leopard 2A6 HL

Příspěvek od Cipísek »

Ahoj, no hele držákama to nebude když tam ty staré sedí úplně perfektně. Dal jsem tu novou na rovné sklo a přeci jen má krapet vakl. Proste ten spodní plech je malinko prohlý. Koště mě napadlo ale zatím jsem nenašel to pravé puffy
LK88
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1598
Registrován: 23 dub 2015, 18:28
8
Lokalita: praha 9 vysočany

Re: Leopard 2A6 HL

Příspěvek od LK88 »

tak to máš teda asi recht, když se ti houpe na skle, tak to bych asi také reklamoval :shock: stane se no ((
Cipísek
PzKpfw III
PzKpfw III
Příspěvky: 76
Registrován: 14 led 2016, 23:30
8
Lokalita: Teplice

Re: Leopard 2A6 HL

Příspěvek od Cipísek »

Tak jsem něco málo dodělal na mém Leovi. Motor se mi podařilo vyreklamovat avšak jak už jsem psal v jiném tématu, poloosy byly o titěrné 2 mm delší a rozety drhly o blatníky. Takže rozlisovat, osoustružit, zalisovat (díky Milane a Pechy za pár rad). Chtěl jsem ještě instalovat výztuhy vany od Ch. Ludwiga ale byl jsem tímto velice zklamán. Ačkoliv jsme se bavili předem, zda vše bude pasovat, abych nemusel řezat úchyty na šrouby atd. tak opak byl pravdou. Navíc kovová podlaha pro motory byla také blbě, tam vůbec nevím jak by se to dalo opravit. Na příčky by se museli vyříznout díry jinde ale tam kde by to bylo potřeba už byly díry jiné, byly navrtány také křivě díry, do nichž měly projít šrouby od kol. Jako abych zavařoval hliníkem špatné díry, vyřezával nové, měnil celý zadek nebo ho tam nedával vůbe, to mi přišlo za 65 Eur celkem dosti a víceméně mě to naštvalo tak, že jsem to vrátil. Uvidíme, jak se to po čase bude chovat v provozu, zatím to drží a buďto si jednoduché výztuhy udělám sám nebo bych rovnou koupil celokovovou vanu s torzkami. Podvozek je tedy až na podpůrná kolečka celý v kovu, vše co šlo tak je v ložiskách a je to tedy opravdu znát. Problém je z mého pohledu s origo pásy od Tamiye (dělá je i Torro) které mají na článcích gumové styčné plochy jako opravdový tank. Tank má nyní díky své váze neuvěřitelný grip, prakticky vyjede a přejede vše, tím myslím i kluzké překážky, bez toho aby nějak hrabal atd. To je opravdu super. Problém je že umí de facto jet akorát rovně a za jízdy téměř nezatočí a když tak by odhadem v kruhu 20m. Je nutno se otáčet na místě a to se mi nelíbí. Tady bych se chtěl zeptat, zda tomuto jevu pomůže ovládání dospělou RC soupravou (přijde mi, že ta čínská má to dávkování opravdu nic moc) nebo bude problém opravdu v přilnavosti pásů vs váha tanku, kdy pásy jsou opravdu jak přilepené. Koukal jsem na nějaká videa s Leo 2a6 od Tamyie a tam jim to za jízdy zatáčí normálně ale zase oni mají myslím jen kovové rozety a napínací kola, což je na váze opravdu znát. No maximálně tyto pásy prodám a nasadím obyč kovové. Dnes taky dorazily světýlka a tak mě čeká výroba parabol a zapojení.

PS: jinak ty kola jsou zatím hnusná, nenalakovaná ale jak jsem psal, lak se bude dělat až jako úplně to poslední.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Naposledy upravil(a) Cipísek dne 08 dub 2016, 10:42, celkem upraveno 3 x.
Odpovědět

Zpět na „Leopard 2A6“