Stránka 5 z 7

Re: KV-1 Balcin

Napsal: 28 led 2012, 22:53
od zander
Vojtiš píše:
honza kadrmas píše:Myslím si že je lepší použít redukce jako má pajak, nejsou sice nejlevnější ale účel plní ,sám je budu s převodovkama do tigera kupovat ;) ;) ;)
http://www.mujtank.tym.cz/jagdpanther-t ... tranka130/
Na kolik přijdou takové redukce?
http://www.rcmarket.cz/zbozi/motory-ele ... 25271.html
měly by to být tyhle/bohužel přesné detaily montáže neznám, vím jen to že to není zas až tak snadné je nazout/ ;) ;)

Michal

Re: KV-1 Balcin

Napsal: 29 led 2012, 20:30
od Vojtiš
Chtěl jsem ti navrhnout ať tam dáš ty větší motorky, ale jak jsem se díval jak je tam máš umístěne tak to asi nebude možné, tak jedině redukce nebo druhé převodovky a nebo nějaké stejně malé motorky ale z větším odporem jinak už nevím co jiného ti poradit čau Vojtiš. ;)

Re: KV-1 Balcin

Napsal: 29 led 2012, 21:33
od Vojtiš
Zaprvé, jsou určitě tak ještě o půlku delší než tam máš a máš je vedle sebe a tím končíš, kdyby jsi je měl nad sebou jak tiger tak je to O.K. čau.

Re: KV-1 Balcin

Napsal: 30 led 2012, 10:33
od FORTE66
Zdravím. Tak jsem taky zjišťoval. Čekal jsem, zda muj radce (Pajak) sam zveřejni svuj nazor na tuto problematiku. Protože tak zatim neučinil (ale v budoucnu třeba hodlá), par jeho názorů zprostředkovaně. Pry hodně zmůže nastavit parametry v Configuratoru u ELMODu. Redukce spíš s ohledem na měřítkovou rychlost. Nejspíš moc nepomůže co se týče plynulého záběru. Motory prý dával někomu MIG 480. Bohužel v mém případě (motory vedle sebe) by to u téhle varianty nebylo možny pač na šiřku neni misto. Koukal jsem ale na 400 od SPEEDu ktere by myslím vlezly bo MIG 400, ktere by svým rozměrem sedly.
Jinak co se týče redukcí, pokud bych je tam napasoval (místo v horní části mám poměrně habaděj) mohl bych snad dát i ty 480ky. Bohužel jak tady už píšete...montáž není zcela tak easy jak by se mohlo na první pohled zdát.
Tady uvádím možné kandidáty, které by v současnosti připadaly v úvahu. Upozorňuju, že nejsem v oboru znalý a tudíž je to jen moje domněnka. Tak aď to někdo nebere jako fundovanou radu :D Prodejce uvádí i parametry tak pokud tomu někdo znalý rozumí, může posoudit.
http://www.rcshop.eu/speed-400-72-v-neb ... -9803.html
http://www.rcshop.eu/mig-400-72v-p-2527.html
Doporučovaný typ...ale kvůli mé koncepci nejspíš nepoužitelný:
http://www.rcshop.eu/mig-480-72v-race-p-2563.html

Re: KV-1 Balcin

Napsal: 30 led 2012, 12:40
od sakulajda
Důležitý je hlavně parametr od jakého napětí (Volty) se začne motorek točit - stávající se totiž roztočí už při pár mV a to je zlé

pak samozřejmě rozměr motorku aby se tam vešel

a redukce jsou snad jasné - že ovlivní pouze celkovou rychlost, nikoly parametry motorku

---
bohužel teď nemám moc času studovat nabídky elektromotorů :(

Re: KV-1 Balcin

Napsal: 31 led 2012, 09:00
od FORTE66
Celá debata skrz motorky pokračuje v sekci ELEKTRONIKA, abysme to neplácali do tématu tvýho tanku ;)

http://www.mujtank.tym.cz/elektromotory-a-elmod-t1365/

Re: KV-1 Balcin

Napsal: 10 bře 2012, 22:43
od sakulajda
šlapou jak víno - teda doufám
co na to Balcin ?

NEW STEEL LOW RATIO 3:1 GEARBOXES KV-1
[1114-7]
http://www.rctank.de/product_info.php?products_id=1644

Obrázek

Re: KV-1 Balcin

Napsal: 11 bře 2012, 20:49
od sakulajda
balcin píše:at to trvá věčně. :D
pokud vím, tak věčný je jen Lenin

taky doufám, že to bude šlapat co nejdéle ;)

Re: KV-1 Balcin

Napsal: 12 bře 2012, 16:58
od inkvi
Balcine nemohl bys udělat v tom písku nějaké video? Docela by mě zajímalo jak to jezdí.

Re: KV-1 Balcin

Napsal: 13 bře 2012, 08:06
od Rudyn
Ahoj.

Vojtiš to určitě zvládne, je moc šikovný !! Proto nějaké video nebude pro něj problém.