Stránka 1 z 2

Vlek PM 34

Napsal: 01 črc 2017, 21:35
od rmichalbarna
Kolegové malý dotaz,nevíte co to je?Nějaké informace?Až dodělám podval tak se pustím do tohodle.


Re: Vojenský vlek

Napsal: 01 črc 2017, 22:10
od mladas
Ahoj
jedná se o přepravník mostu PM-34 (právě nakláda most) k mostnímu tanku MT-34.
Jedná se tedy o úzce specializovaný přívěs.
Přepravník je vyroben z předních náprav podvalníku P-32.

Více info na nebo SZ:
https://forum.valka.cz/topic/view/82617#302710
https://forum.valka.cz/topic/view/13287#47348

Vlek PM 34

Napsal: 02 črc 2017, 07:00
od rmichalbarna
Děkuji za parádní informace.Kolega mi poslal jen tenhle obrázek,tak jsem nevěděl.Do důchodu mám co dělat.Dostavim podvalník a pustím se do MT34 a potom začnu stavět tenhle přívěs.

Re: Vlek PM 34

Napsal: 02 črc 2017, 07:34
od mladas
Pro stavbu MT-34 stačí sehnat cnc (2D)
frezku.

Re: Vlek PM 34

Napsal: 02 črc 2017, 08:07
od rmichalbarna
Nechápu,jak to myslíš?

Re: Vlek PM 34

Napsal: 02 črc 2017, 10:46
od PetrNC
2D, že to jsou jen plošné díly ( obecné křivky a otvory ) a tedy velmi jednoduché na výrobu.

Re: Vlek PM 34

Napsal: 02 črc 2017, 17:39
od rmichalbarna
To jsem pochopil.Jen jak udělat tu mechaniku ovladani mostu.

Re: Vlek PM 34

Napsal: 02 črc 2017, 20:03
od Ivan
T-141, viz nahoře, je určena pouze pro přepravu mostovek, jak bylo uvedeno...

Stavění mostu zajišťuje tank pomocí lan a pák, podobně jako u MT-55A.
U MT-55A a M48 AVLB se využívá hydrauliky.

Nicméně, roztažení a narovnání se stále děje pomocí lana jdoucí přes tvarovanou páku.
To je vidět od 1. do 6. sekundy v ohybu mostovky.


Re: Vlek PM 34

Napsal: 02 črc 2017, 20:47
od mladas
Tak tak, vše je ovladano pomocí lan a pak. Ale u tohoto mostu je to složitější. Pokládání mostu bych přirovnal k AM-55 - pomocí lan.
U mostu z MT-34 je ale jen jedno lano pro pokladami a rozevirani mostu...

Re: Vlek PM 34

Napsal: 11 črc 2017, 21:00
od mladas
PetrNC píše:2D, že to jsou jen plošné díly ( obecné křivky a otvory ) a tedy velmi jednoduché na výrobu.
Jj přesně tak.
Na MT-34 je to doposud 125 řezných metrů ve sklolaminatu ( 0,3 - 1 mm ) a k tomu 4 x 10 000 děr 0,8 mm do pojezdovych plechů mostu.