Zil-157 K přestavby "čehosi" od Heng Long

v měřítku...

Moderátor: sakulajda

Uživatelský avatar
rmichalbarna
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1272
Registrován: 09 říj 2016, 07:34
Bydliště: Most

Re: Zil-157 K přestavby "čehosi" od Heng Long

Příspěvek od rmichalbarna » 23 kvě 2019, 04:41

Pěkně to vypadá!
Tatra 141,T34/85,Tiger 1,Panzer 3, BMW R 12 saidcar -to je arzenál!!!
Člen Ústecké jednotky pod http://www.mujtank.tym.cz


Uživatelský avatar
spitfiremk1
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 412
Registrován: 29 led 2011, 17:38
Bydliště: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov

Re: Zil-157 K přestavby "čehosi" od Heng Long

Příspěvek od spitfiremk1 » 30 pro 2019, 13:47

Tak opět po roce dostaává Zil-157K konečnou podobu ve vybavení kanystry (3 kusy v držáku nad nádrží a jeden na stupátku u dveří řidiče-jak praví výkres.) Užitečný náklad tentokrát řeším recesisticky...Když se soudruhům zadaří úspěšně splnit úkoly cvičení Štít-72, budou mít domácí zabíjačku v terénu. Což zprostředkuje prasátko v přepravní kleci..Musím k němu dodělat "brutar" (obecný-lidový název na kotlinu k vaření).Časem(už studuji výkresy) bude polní kuchyně PK-62 (?), nebo ruská polní kuchyně. Uvidím, co bude snadnější k výrobě. Ale asi bude ruská, protože mám dvě kola od kanonu Zis a ta jsem viděl právě na té kuchyni..Jako druhý možný náklad, jsem vyrobil přepravní bednu na RPG i s pravděpodobnými popisky v azbuce. No žádná hitparáda to není, ale na korbě nebude prázdno..
Nakonec vše bude ve Strážnici k vidění..

https://spitfiremk1.rajce.idnes.cz/doplnky_k_zil-157/
nejde li o život, jde o hov .......

Uživatelský avatar
Rudyn
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1504
Registrován: 10 bře 2009, 18:05
Bydliště: ROHATEC, okres Hodonín.

Re: Zil-157 K přestavby "čehosi" od Heng Long

Příspěvek od Rudyn » 19 úno 2021, 16:45

Ahoj !

Navazuji na toto vlákno - chytám rozumy. Mám teď toho čínského pseudo ZILa 4x4 a chtěl bych tam používat pro pohon modelu olověnou baterii gelovku, se kterou bych zároveň zatížil model. Má kapacitu 4.500 mAh. Vydrží ta původní pseudoelektronika takovou proudovou zátěž a neshoří ???

R.R.R.
Sportuji rekreačně ... Vrhám stín, dívám se do dálky, skáču do řeči a lezu na nervy !

Bořík
PzKpfw II
PzKpfw II
Příspěvky: 18
Registrován: 30 pro 2020, 12:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Re: Zil-157 K přestavby "čehosi" od Heng Long

Příspěvek od Bořík » 19 úno 2021, 18:33

Je rozhodně vhodnější model zatížit olovem a jako zdroj použít jinou baterku, než olověnou - nejlépe Lionky. Olověné akumulátory mají jedinou výhodu: jsou nejlevnější. Ale jinak samé nevýhody: malá kapacita ( je udávaná pro dlouhé vybíjení - 24 hodin. Při vybíjení za hodinu je kapacita jen cca 68% ), dále neskladnost ( velký objem vůči využitelné energii ) a hlavně se nedají rychle nabít - jakmile se během dne vybije, nelze ji nabít hned znovu ( během pár hodin ). Navíc gelovky, pokud nejsou trakční, tak nejsou moc tvrdé ( hlavně ty s nižší kapacitou ). Prostě jsou už mnohem lepší akumulátory, než gelovky.

Uživatelský avatar
spitfiremk1
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 412
Registrován: 29 led 2011, 17:38
Bydliště: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov

Re: Zil-157 K přestavby "čehosi" od Heng Long

Příspěvek od spitfiremk1 » 19 úno 2021, 18:58

Čau Rudyne!!
Nevím, zda ta 4x4 má již tu proporcionální soupravičku, co se začala objevovat na Uralu-radiovoze 6x6 (WPL B-36).Pokud ano, je to trochu moc citlivé na plyn a dle mého názoru ta deska přijímače s reglíkem, při častém přetěžování asi půjde do kelu...Zabránit se tomu dá dvoustupňovou převodovkou na třetí kanál. ten nejrychlejší stupeň, je o něco pomalejší, než původní dodaná převodovka a "dvojka" je naprosto excelentní převod, který zjemní knipl plynu a auto má úžasnou sílu v terénu a je maketově "rychlé". Mám to v M-35 (WPL B-1) a jsem unešený..co se vybavení RC týče mám na všech WPL soupravu f
Fly Sky GT3C a regl, malý 20 -30A za nějakých 300 kč, a dodnes se nic neodporoučelo. Bterie pouze 1000 mah 2S, a ta vydrží cca 20 min. jízdy..své modely ohledně reality pérování nezatěžuji, jako tanky, ale naopak, pokud použiji původní listová pérka, tak odstraním veškeré jejich plastové podpory a model pruží jen na tom kovovém listu. U Zila jsem ovšem vyráběl celé uchycení zadních os jako u originálu a pružinu jsem dělal z budíkového péra a to i na přední osu. Takže auto je jen změkčeno a elektronika a subtilní kardany z plastu netrpí váhou. Doporučuji rovněž vyměnit kardany za kovové, jež se na BG prodávají a jsou nesmrtelné, zrovna tak i kovové soukolí v rozvodovkách. Takže zbytečně si sobě a modelu, nekomplikuj život a dělej to co nejlehčí a věř, že lipolka je lipolka...olovo tak do lodě...
nejde li o život, jde o hov .......

Odpovědět

Zpět na „Moderní kolová technika“