Převovky 1:7

Drake
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1156
Registrován: 11 čer 2017, 16:27
6
Lokalita: Kyjov

Re: Převovky 1:7

Příspěvek od Drake »

Jinak trošku si jejsem jistý kombinací převodovek 1/7 a motory Krick Max Power. Já je mám v Pantheru u převodovek 1/3 a tank má vcelku přijatelnou rychlost po přepočtu dle měřítka 36km/h. Pokud se zkombinuje převodovka 1/7 s Krickem tak to bude ještě méně, tank bude doslova jako šnek i při maximální výchylce páky na rychlost.
Uživatelský avatar
milan 88
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 320
Registrován: 23 lis 2020, 17:17
3
Lokalita: Hodonín

Re: Převovky 1:7

Příspěvek od milan 88 »

Ahoj,já si chystám prácu až na zimu,nejdřív vyzkouším samotné převodovky a až potom bych měnil motory.Materiál mám radši v zásobě než potom čekat na dodávku,taky se může něco rozpadnout a můžu na tom hned pracovat.Díky všem za odkazy na stahováky,až dobarvím germánky a dodělám všechny doplňky tak si je udělám.
milan
Stavím pro radost,na centimetry nehledim!
Uživatelský avatar
CuMeL
PzKpfw V - Panther
PzKpfw V - Panther
Příspěvky: 826
Registrován: 29 bře 2018, 15:21
6
Lokalita: České Budějovice

Re: Převovky 1:7

Příspěvek od CuMeL »

Radek píše: 24 led 2021, 14:48 Maji je i tady:

https://www.rctank.de/7-1-Getriebe-aus- ... II-IV-IS-2

Radek
Já je koupil do svého BVP tady:

https://www.beami-trade.eu/military-rcm ... l-d718.htm

Jsem zvědav na jejich vlastnosti
Torro T-34/85................................T-72M1 vlastní výroba
Obrázek
Uživatelský avatar
scoutT34
PzKpfw V - Panther
PzKpfw V - Panther
Příspěvky: 681
Registrován: 11 zář 2015, 15:47
8
Lokalita: Hrubá Borša

Re: Převovky 1:7

Příspěvek od scoutT34 »

len pre informáciu uvádzam základnú informáciu , ktorú zrejme väčsina ľudí ktorí už prevodovky menili pozná

dávnejšie som si robil pre svoju informáciu hrubý prehľad prevodoviek na trhu 1:3, 1:4, 1:5, 1:7
Je jasne vidieť že čím vačší prevodový pomer tam je , musí byť namontovany rýchlejší motor, kvôli zachovaniu cca rovnakých otáčok na výstupe.
Predpokladá sa že motor s vyšsím prevodom bude mať na výstupe vyšší krútiaci moment pri cca rovnakých otáčkach
výstupného hriadelu

rozdiely sú samozrejmé
- pri jednotlivých výrobcoch
- použitom materiály,
plastove
zinkozliatinove
mosadzne
ocelove ....
- uložení prevodových kolies
- typy ozubenia, (kolmé, šikmé/priečne, V....)


uvediem jeden priklad kvoli predstave

jeden vyrobca
pomer 1:3 otačky motora cca 13 000
pomer 1:4 otačky motora cca 22 000 - 25 000
iný výrobca
pomer 1:5 otačky motora cca 18 000
pomer 1:7 otačky motora cca 28 000

ak sa nemylim KrickMax ma cca 7500 - 12000 otáčok (6 - 12 V)
môj postreh s týmto motorom v tanku T34 , štandardna ocelová prevodovka 1:4 , elektronika ELMOD
bateria 2S (7,4V) pomalší, slabší ako štandardny motor na prevodovke 1:4
bateria 3S (11,1V) pomalší ale výrazne silnejší ako štandardny motor na prevodovke 1:4 (plus 25 - 30%)
Radek
PzKpfw V - Panther
PzKpfw V - Panther
Příspěvky: 516
Registrován: 25 úno 2009, 10:33
15
Lokalita: Hostětín

Re: Převovky 1:7

Příspěvek od Radek »

Máš pravdu,
došel jsem ke stejnému poznání, je to tak, jak píšeš. Jakmile to dál zpřevodují, třeba o jeden stupeň hned tam vrazí v Číně motor s vyššími otáčkami, aby zůstaly zachovány otáčky na výstupu převodovky a tím i mizerné jízdní vlastnosti. Nevím proč to tak dělají, ale je to tak. Já jsem u jednoho tanku měnil převodovky 1:3 za 1:4 a pěkné černé motory letěly ven a místo nich původní z převodovky 1:3 jinak by se s tím nedalo jezdit...

Radek


scoutT34 píše: 17 kvě 2021, 10:17 len pre informáciu uvádzam základnú informáciu , ktorú zrejme väčsina ľudí ktorí už prevodovky menili pozná

dávnejšie som si robil pre svoju informáciu hrubý prehľad prevodoviek na trhu 1:3, 1:4, 1:5, 1:7
Je jasne vidieť že čím vačší prevodový pomer tam je , musí byť namontovany rýchlejší motor, kvôli zachovaniu cca rovnakých otáčok na výstupe.
Predpokladá sa že motor s vyšsím prevodom bude mať na výstupe vyšší krútiaci moment pri cca rovnakých otáčkach
výstupného hriadelu

rozdiely sú samozrejmé
- pri jednotlivých výrobcoch
- použitom materiály,
plastove
zinkozliatinove
mosadzne
ocelove ....
- uložení prevodových kolies
- typy ozubenia, (kolmé, šikmé/priečne, V....)


uvediem jeden priklad kvoli predstave

jeden vyrobca
pomer 1:3 otačky motora cca 13 000
pomer 1:4 otačky motora cca 22 000 - 25 000
iný výrobca
pomer 1:5 otačky motora cca 18 000
pomer 1:7 otačky motora cca 28 000

ak sa nemylim KrickMax ma cca 7500 - 12000 otáčok (6 - 12 V)
môj postreh s týmto motorom v tanku T34 , štandardna ocelová prevodovka 1:4 , elektronika ELMOD
bateria 2S (7,4V) pomalší, slabší ako štandardny motor na prevodovke 1:4
bateria 3S (11,1V) pomalší ale výrazne silnejší ako štandardny motor na prevodovke 1:4 (plus 25 - 30%)
Uživatelský avatar
milan 88
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 320
Registrován: 23 lis 2020, 17:17
3
Lokalita: Hodonín

Re: Převovky 1:7

Příspěvek od milan 88 »

Ahoj,chtěl bych znát názor a radu čím a jak je nejlepší mazat převodovky,dík za jakýkoliv poznatek
milan
Stavím pro radost,na centimetry nehledim!
Uživatelský avatar
solo
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1230
Registrován: 04 dub 2013, 16:38
10
Lokalita: Poprad

Re: Převovky 1:7

Příspěvek od solo »

Prevodovky,každý asi mastí tým čo má...
Ja osobne používam plastickú vazelínu.
Nemení skupenstvo a nemá na ňu vplyv voda.
Chlapi tu písali o spreji na reťaz na motorku.

Ide o to,aby ti Tvoju vazelínu nevyhádzalo veľmi rýchlo od motora ...
Najvyššie otáčky.
Ostatné ozubené kolieska sú už do pomala.
Tak tam sa udrží..
Zakrytuj si prevodovku,lebo vazelínu budeš mať po celom tanku.

solo
,,Z tohto klubu sa neodchádza, buď Ťa vyhodia,alebo ,,Tu,, zomrieš....,,
Uživatelský avatar
milan 88
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 320
Registrován: 23 lis 2020, 17:17
3
Lokalita: Hodonín

Re: Převovky 1:7

Příspěvek od milan 88 »

Ahoj,po delší doběJsem se dokopal ke kon ečnému řešení převodovek 7:1.Originá byly rychlé,motorzý z 4:1 žádný viditelný rozdíl,motory kric max pover rychlost dobrá-ztráta síly protože mám origo desku taigen takže napětí jen 7,2V,teď jsem namontoval motory heng long 13500ot Rychlost je tak akorát(žádná formula, ale příjemný plazivec)síla zůstala.Teď jsu spokojený,je to nejlepší kombinace ze všech co jsem vyzkoušel-Tigr cca 8kg
Stavím pro radost,na centimetry nehledim!
Uživatelský avatar
solo
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1230
Registrován: 04 dub 2013, 16:38
10
Lokalita: Poprad

Re: Převovky 1:7

Příspěvek od solo »

Presne.
Je to len potvrdenie toho, čo bolo prezentované.
Motory s vysokými otáčkami likvidujú prevodový stupeň.
*BIG GUN*
Je to dobrá výmena.
A asi najľahšia.

solo
,,Z tohto klubu sa neodchádza, buď Ťa vyhodia,alebo ,,Tu,, zomrieš....,,
Radek
PzKpfw V - Panther
PzKpfw V - Panther
Příspěvky: 516
Registrován: 25 úno 2009, 10:33
15
Lokalita: Hostětín

Re: Převovky 1:7

Příspěvek od Radek »

Já jsem došel k podobnému závěru jako Ty. Sice u převodovek 1:4, převodovku 1:7 zatím nemám. Ta převodovka 1:4 měla krásné motory v černé barvě, ale nakonec tam šla motory z převodovek 1:3 a ještě jeden převod navíc jako redukce.
Nevím, proč to tak dělají, asi mají nějakou stanovenou rychlost a na tu se snaží pořád dostat.
U systému Heng long 6.0 a 7.0 to řeší spuštěním pomalého chodu pro "Začátečníky", ale na kroutícím momentu to určitě něco ubere a do kopce bude nutno stejně přešaltrovat na rychlý pojezd, jinak to asi model neutáhne.

Radek

milan 88 píše: 12 bře 2022, 12:43 Ahoj,po delší doběJsem se dokopal ke kon ečnému řešení převodovek 7:1.Originá byly rychlé,motorzý z 4:1 žádný viditelný rozdíl,motory kric max pover rychlost dobrá-ztráta síly protože mám origo desku taigen takže napětí jen 7,2V,teď jsem namontoval motory heng long 13500ot Rychlost je tak akorát(žádná formula, ale příjemný plazivec)síla zůstala.Teď jsu spokojený,je to nejlepší kombinace ze všech co jsem vyzkoušel-Tigr cca 8kg
Odpovědět

Zpět na „Převodovky“