Debata o Hl a Tamya

Jakou variantu jste zakoupili? Kde, jaké součástky a konstrukce jsou na něj použity?
mrst
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 3136
Registrován: 09 úno 2009, 19:52
15
Lokalita: Praha 9, Horní Počernice

Debata o Hl a Tamya

Příspěvek od mrst »

Pánové,
nechci být šťoura, ale řeší se tady poklopy, pásy od asiatam atd..
Já mám originál "tamky" a je zajímavé srovnání s čínou...???!!!
Ty japončíci mají vše v rozměrech,...sám jsem si to přeměřoval v DE muzejích, ale ty číňani???
Padl zde názor, že je to drahé!!! Musím souhlasit s kolegou , ať si to někdo za ty peníze a s tím co to umí zkusí udělat.
Myslím si , že nejsem začátečník....mám předělanou T34 v kovu a stejně to po 2 letech není tamky např. zvuky atd.
puffy srol
Uživatelský avatar
Barraka
Zakladatel
Zakladatel
Příspěvky: 208
Registrován: 15 led 2009, 12:02
15
Lokalita: Chrást u Poříčan (nedaleko Českého brodu)

Re: Pásy a Kola

Příspěvek od Barraka »

mrst píše:Pánové,
nechci být šťoura, ale řeší se tady poklopy, pásy od asiatam atd..
Já mám originál "tamky" a je zajímavé srovnání s čínou...???!!!
Ty japončíci mají vše v rozměrech,...sám jsem si to přeměřoval v DE muzejích, ale ty číňani???
Padl zde názor, že je to drahé!!! Musím souhlasit s kolegou , ať si to někdo za ty peníze a s tím co to umí zkusí udělat.
Myslím si , že nejsem začátečník....mám předělanou T34 v kovu a stejně to po 2 letech není tamky např. zvuky atd.
puffy srol
Nikdo zde Tamye neupírá kvalitu. Někde o tom dokonce psal Tankysta - že ho měl v ruce a jak je perfektní.
Nicméně já, a jistě i další, si nemůžem dovolit do toho ty peníze dát, a tak nám nezbývá než upravovat čínu.
----------------------------------------------------------------------------
Můj tank : Tiger I - časná verze - (101/501 Batalion "LAH")
Uživatelský avatar
Pepin
PzKpfw III
PzKpfw III
Příspěvky: 71
Registrován: 16 led 2009, 19:28
15
Lokalita: Praha

Re: Pásy a Kola

Příspěvek od Pepin »