Stránka 1 z 2

Aretace pravého knyplu na Turnigy TGY 9X

Napsal: 22 led 2011, 16:05
od pajak7
Tak jelikož už dnes dorazil ježišek z Prahy tak jsem štastným majitelem nové RC soupravy na 2.4GHz Obrázek
a jelikož jsou tu takový co ji mají také tak tady návod jak na to:
Zezadu odšroubujeme 6 křížových šroubku a opatrne odděláme zadní kryt který je spojen se základní deskou v rádiu jedním velkým konektorem tak opatrne při otevírání.
Ten opatrně odpojíme a už je vidět vnitřek rádia.
Potom vyndáme z levého knyplu aretační plastík který je z boku nasunut na osičku a na druhé straně je vratná pružina viz obrázek:


Obrázek


Vyrobíme téměř a nebo uplně identickou kopii tohoto plastíku a seženemě odpovídající pružinku třeba ze starého čínského radia a vše opět smontujeme.
Na obrázku v zeleném oválku je vidět originál plast a v červeném ovalu je kopie.

Obrázek


Hodně uspěchu při ladění Mílo a Vláďo ;) ;) ;)

Re: Aretace pravého knyplu na Turnigy TGY 9X

Napsal: 22 led 2011, 16:29
od sakulajda
Doporučuji též prostudovat
http://ok-rimr.com/cs/jak-na-to/turnigy-t9x

Re: Aretace pravého knyplu na Turnigy TGY 9X

Napsal: 22 led 2011, 17:39
od Milan
Tak jsem na rozpacích,protože jsem zkoušel jezdit bez aretace s Pantherem a ELmodem a má to i své výhody nemít aretaci.Nastavím si třeba nejmenší rychlost a můžu blbnout s věží a jinými funkcemi,zatímco se nemusím až tak věnovat jízdě.Má to své pro a proti.Asi bude záležet jak si kdo zvykne.Třeba to časem taky udělám,ale nejdřív zkusím praxi.Jinak díky za návod.Bude se hodit.

Re: Aretace pravého knyplu na Turnigy TGY 9X

Napsal: 22 led 2011, 18:24
od sourekv
sakulajda píše:Doporučuji též prostudovat
http://ok-rimr.com/cs/jak-na-to/turnigy-t9x
Diky za tipy. Kluci budou urcite radi. V.S.

Re: Aretace pravého knyplu na Turnigy TGY 9X

Napsal: 22 led 2011, 19:25
od pajak7
sakulajda píše:Doporučuji též prostudovat
http://ok-rimr.com/cs/jak-na-to/turnigy-t9x
no vidíš a tomu se říká vyčerpávající info ,Díky ti ... ;) ;) ;)

Re: Aretace pravého knyplu na Turnigy TGY 9X

Napsal: 22 led 2011, 20:12
od sakulajda
pajak7 píše:
sakulajda píše:Doporučuji též prostudovat
http://ok-rimr.com/cs/jak-na-to/turnigy-t9x
no vidíš a tomu se říká vyčerpávající info ,Díky ti ... ;) ;) ;)
Prvně jsem zjišťoval, než jsem ji objednal otcovi a Mialna do ní uvrtal ;)
Milan píše:bez aretace
Já to mám nastavené na letadlo a i na tank mi to vyhovuje (myslím tím, že se nevrací do středové polohy)

Re: Aretace pravého kniplu

Napsal: 23 led 2011, 10:40
od sourekv
sakulajda píše: Já to mám nastavené na letadlo a i na tank mi to vyhovuje (myslím tím, že se nevrací do středové polohy)

Vyzkousel jsem oboji a volne chodici knipl jsem zavrhl

a) protoze jsem vzdy hledal polohu pro "0" plynu
b) kdyz ho pustim tak tank nezastavi

Je to ovsem jednoznacne otazka osobni preference.

Vlada

P.S. nevite jak jsou na tom volantove soupravy s volantem kdyz ho pustite? Zustane tam kde zrovna je?

Re: Aretace pravého kniplu

Napsal: 23 led 2011, 10:59
od sakulajda
sourekv píše: P.S. nevite jak jsou na tom volantove soupravy s volantem kdyz ho pustite? Zustane tam kde zrovna je?
kdyz pustit volant, vrati se na stred
kdyz pustis plyn, vrati se na neutral

sourekv píše:
sakulajda píše: Já to mám nastavené na letadlo a i na tank mi to vyhovuje (myslím tím, že se nevrací do středové polohy)

Vyzkousel jsem oboji a volne chodici knipl jsem zavrhl

a) protoze jsem vzdy hledal polohu pro "0" plynu
b) kdyz ho pustim tak tank nezastavi
?
u mne jde o to, ze vic litam s letadlem nez jezdim s tankem a porad dotahovat sroubek na pruzinku nehodlam ;)

Re: Aretace pravého kniplu

Napsal: 23 led 2011, 11:03
od sourekv
sakulajda píše: kdyz pustit volant, vrati se na stred
kdyz pustis plyn, vrati se na neutral
Diky za vysvetleni volantu!

sakulajda píše: u mne jde o to, ze vic litam s letadlem nez jezdim s tankem a porad dotahovat sroubek na pruzinku nehodlam
Jsou mezi nami i padouri se dvema a vice radii :P .

Re: Aretace pravého knyplu na Turnigy TGY 9X

Napsal: 24 led 2011, 12:06
od pajak7
Milan píše:Tak jsem na rozpacích,protože jsem zkoušel jezdit bez aretace s Pantherem a ELmodem a má to i své výhody nemít aretaci.Nastavím si třeba nejmenší rychlost a můžu blbnout s věží a jinými funkcemi,zatímco se nemusím až tak věnovat jízdě.Má to své pro a proti.Asi bude záležet jak si kdo zvykne.Třeba to časem taky udělám,ale nejdřív zkusím praxi.Jinak díky za návod.Bude se hodit.
To já řeším tak že si knypl vytrimuji a je to ;) ;) ;)