projekt HETZER

Moderátor: sakulajda

Odpovědět
Uživatelský avatar
50koruny
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 299
Registrován: 02 čer 2017, 03:23
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: projekt HETZER

Příspěvek od 50koruny » 16 kvě 2018, 16:06

možnože najschodnejšie bude urobiť tie tŕne/jadrá do formy.
s ich vyklepávaním by som ale nepočítal.ono sa to musí vyrobiť veľmi presne aby to tesnilo a keď sa po takom tŕni udrie kladivom tak môže byť kalený aký chce, pokiaľ má 1-2mm tak sa buď ohne alebo sa roztlačí priemer.
ak by bola forma dosť veľká, tak by sa teoreticky mohli dať jadrá aj vykrútiť.ak by jadro pri základni malo závit a na rozmer by bol vybúsený len vrch ako pracovná časť.
ale nechcem do toho veľmi mudrovať, ani neviem ako takéto formy vyzerajú a či sa to dá.
ale na ten teflonový sprej sa spýtam v práci nášho "skladača foriem".on používa niečo priamo na formy určené, neviem presne čo.
facebook.com/warprints

mrst
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 2464
Registrován: 09 úno 2009, 19:52
Bydliště: Praha 9, Horní Počernice

Re: projekt HETZER

Příspěvek od mrst » 16 kvě 2018, 16:37

pánové, krásná debata, ale to co navrhujete je pasé... protože si musíte uvědomit, že vrtat to nikdo nebude...jedině dovrtávat např. z otvoru 0,8mm na 1,1mm
na každý tank je zapotřebí 200ks článků x 2 je 400 děr!!!
každý si to může dovrtat - vystružit díru, když bude vlastnit vrták 1,1mm, pouze "vystružovat díru a i to je časově náročné např. na dva dny
zapomeňte na vrtání do kovu a k tomu ještě chlazení...
o této metodě budu uvažovat pouze tehdy, když si budu dělat 10 článků a k tomu ještě pro sebe

řešení je pouze jedno .... vkládat osičky předem do formy a docílit poměrně snadného vyjmutí :roll:

když se podíváte na Čínu....resp. články z Číny, tak už od pohledu a počtu licích otvorů je jasné, že to lijí tlakovým litím do kovových forem
ta se může zaplatit pouze v 100tisícových seriích :cry:

Uživatelský avatar
50koruny
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 299
Registrován: 02 čer 2017, 03:23
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: projekt HETZER

Příspěvek od 50koruny » 16 kvě 2018, 16:43

presne tak.ja mám hotové polotovary tŕňov s pätou priemeru 6mm a výškou 3mm.brúsené a kalené.máme rôzne priemery od 0,6mm po 6 a je ich značný počet.2-3 nebudú nikomu chýbať, ak nemáš možnosť brúsiť na gulato a mal by si záujem tak ti ich pošlem.
facebook.com/warprints

mrst
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 2464
Registrován: 09 úno 2009, 19:52
Bydliště: Praha 9, Horní Počernice

Re: projekt HETZER

Příspěvek od mrst » 16 kvě 2018, 18:03

díky za nabídku, ale zatím ne
mám v hlavě něco jiného

Uživatelský avatar
50koruny
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 299
Registrován: 02 čer 2017, 03:23
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: projekt HETZER

Příspěvek od 50koruny » 16 kvě 2018, 18:53

v pohode.každopádne držím palce.zatiaľ to vyzerá veľmi dobre.
facebook.com/warprints

mrst
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 2464
Registrován: 09 úno 2009, 19:52
Bydliště: Praha 9, Horní Počernice

Re: projekt HETZER

Příspěvek od mrst » 15 pro 2018, 14:40

Začínám být mírným optimistou...

začíná se dařit odlít prvních pár článků...to je po delší odmlce velmi potěšitelná zpráva.
Musí se vše z důvodu zatékavosti a hlavně chladnutí kovu předehřívat a změnit technologicky běžný postup.
Bylo by to odlito se svorníky a každý by si musel, jako správný modelář, články pásů poskládat. Co je samozřejmě jasné, že by se jednalo o lepší a kvalitnější slitinu kovu než od číňana.
Držte palce.

Uživatelský avatar
PetrNC
PzKpfw V - Panther
PzKpfw V - Panther
Příspěvky: 860
Registrován: 22 led 2012, 21:04
Bydliště: Náchodsko

Re: projekt HETZER

Příspěvek od PetrNC » 15 pro 2018, 16:17

Držím ..... je to velmi dobrý počin a díky, že ses do něj pustil ahoj ahoj ahoj

Odpovědět

Zpět na „Jagdpanzer 38 (t) Hetzer“