Puma Sázava

Moderátor: sakulajda

Re: Puma Sázava

Příspěvekod LK88 » 23 úno 2018, 15:22

moc pekny jardo, kamuflaz se ti povedla,vypada to krasne, tak se tesim na video, hlavne jaky to bude mit sound... ahoj
Uživatelský avatar
LK88
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
 
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 dub 2015, 18:28
Bydliště: praha 9 vysočany

Re: Puma Sázava

Příspěvekod Shotek » 23 úno 2018, 15:42

Parádně zmáknutý, povrchovka luxusní!
Hele, nad tim levym předním kolem, to tam hoši germánský něco navařovali, ne? ;)
Vypadá to jak vopálený od oblouku - parádní detail!
ahoj
Uživatelský avatar
Shotek
PzKpfw V - Panther
PzKpfw V - Panther
 
Příspěvky: 557
Registrován: 19 bře 2013, 11:21
Bydliště: Praha 9

Re: Puma Sázava

Příspěvekod pechy » 23 úno 2018, 15:50

Shotek píše:Parádně zmáknutý, povrchovka luxusní!
Hele, nad tim levym předním kolem, to tam hoši germánský něco navařovali, ne? ;)
Vypadá to jak vopálený od oblouku - parádní detail!
ahoj


Tak to vzniklo náhodou :lol:,ale je to vidět jen z tohohle uhlu. Jinak ne asi sem to udělal 3d :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Naposledy upravil pechy dne 23 úno 2018, 18:05, celkově upraveno 1
"Motor zvítězil nad koněm a kanon nad kopím"

Heinz W. Guderian
Uživatelský avatar
pechy
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
 
Příspěvky: 1617
Registrován: 31 bře 2012, 21:05
Bydliště: Sázava ,Benešov

Re: Puma Sázava

Příspěvekod rmichalbarna » 23 úno 2018, 21:00

Jardo nádhera!
Tatra 141,T34/85,Tiger 1,Panzer 3-to je arzenál!!!
Člen Ústecké jednotky pod http://www.mujtank.tym.cz
Uživatelský avatar
rmichalbarna
PzKpfw V - Panther
PzKpfw V - Panther
 
Příspěvky: 817
Registrován: 09 říj 2016, 07:34
Bydliště: Most

Re: Puma Sázava

Příspěvekod pechy » 03 bře 2018, 19:03

Tak konečně sem se dostal aspoň k natočení ukázek zvuků. Docela síla co ten jeden reprák zvládne. Jestli je zvuk motoru skutečně Tatra V 850 to nevím ,jestli el-mod nahrál originální zvuk. To posuďte vy ,kteří o tom opravdu něco víte.
Zítra se snad konečně dostanu k natočení Pumy v terénu. Snad mě za ty songy nikdo nepožene k soudu za propagaci víte čeho :lol: :lol:

A trochu historie:
Historie tohoto obrněného automobilu se začala psát již v roce 1940. V srpnu toho roku vydal zbrojní úřad objednávku na vývoj nové generace osmikolového obrněného automobilu, který měl být schopen vypořádat se s extrémními klimatickými podmínkami afrického bojiště. Samotný tento fakt je hoden další pozornosti. Naznačuje totiž, že Němci již v té době počítali s tím, že dříve nebo později budou bojovat i na africké půdě (i když jejich faktický vstup na tento kontinent nakonec proběhl nikoliv na základě plánu, ale pod tlakem okolností).
Ale zpět ke zrodu SdKfz 234. Mimo schopnosti provozu v tropických podmínkách bylo od nového vozu očekáváno také překonání některých známých nedostatků předcházejících typů těžkých obrněných vozidel SdKfz 231 a SdKfz 232. Nový stroj měl být nižší, aby nepředstavoval tak snadný cíl a měl být také výrazně lépe vyzbrojen (dva uvedené starší typy nesly pouze lehké kanony ráže 20 mm).
Podle některých pramenů byly požadavkem na vývoj obrněnce obeslány hned tři firmy - Büssing NAG, Daimler a Schichau-Werke přičemž jako vítěz byl nakonec vybrán Büssing NAG. Většina pramenů však uvádí, že vývoj byl od počátku svěřen jen a pouze společnosti Büssing NAG, která měla bohaté zkušenosti s výrobou již zmíněných starších typů obrněných vozů SdKfz 231, SdKfz 232 a SdKfz 233. Této variantě příběhu nasvědčuje i fakt, že se vůbec nikde nehovoří o žádných projektech konkurentů.

Velmi důležitým prvkem nového stroje byla pohonná jednotka, která neměla být chlazená vodou, ale vzduchem, což bylo pro tropické podmínky vhodnější řešení. Vývoj takového motoru byl zadán firmě Tatra (tehdy nesoucí oficiální název Ringhoffer-Tatra Werke A.G.). V roce 1941 vznikl dle tohoto zadání první model nového motoru s označením V 850. Šlo o dieselový dvanáctiválec s vrtáním 105 mm a zdvihem 130 mm a tedy celkovém obsahu válců 13,5 litru. V rámci požadavku na velmi účinné chlazení dostal motor hned čtyři velké axiální ventilátory.




"Motor zvítězil nad koněm a kanon nad kopím"

Heinz W. Guderian
Uživatelský avatar
pechy
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
 
Příspěvky: 1617
Registrován: 31 bře 2012, 21:05
Bydliště: Sázava ,Benešov

Re: Puma Sázava

Příspěvekod LK88 » 04 bře 2018, 12:49

paradni prace jarousi,teda to me zaskocilo jak to je pekny sound z tech prcku repro, zvuk je super i motor, a rad jsem si i precetl o historii stroje, pekna prace ahoj
Uživatelský avatar
LK88
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
 
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 dub 2015, 18:28
Bydliště: praha 9 vysočany

Re: Puma Sázava

Příspěvekod pechy » 04 bře 2018, 12:58

LK88 píše:paradni prace jarousi,teda to me zaskocilo jak to je pekny sound z tech prcku repro, zvuk je super i motor, a rad jsem si i precetl o historii stroje, pekna prace ahoj


LAĎO REPRO JE TAM JEN JEDNO. JEN TEN ORIGINÁL CO K TOMU PRODÁVAJÍ. ABY NEDOŠLO K OMYLU NEJSOU TAM TY PÁROVÉ REPRO CO SE PRODÁVAJÍ JINDE.
"Motor zvítězil nad koněm a kanon nad kopím"

Heinz W. Guderian
Uživatelský avatar
pechy
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
 
Příspěvky: 1617
Registrován: 31 bře 2012, 21:05
Bydliště: Sázava ,Benešov

Re: Puma Sázava

Příspěvekod LK88 » 04 bře 2018, 16:15

aha tak to jo, ale i tak na to že se tam vejde jen malý tak to zní pěkně ahoj
Uživatelský avatar
LK88
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
 
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 dub 2015, 18:28
Bydliště: praha 9 vysočany

Předchozí

Zpět na SdKfz 234/2 - Puma

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

x