Stránka 22 z 40

Re: Torro Panther Ausf.G

Napsal: 06 čer 2018, 22:59
od Drake
Úplně vyleštěnou ocel bych právě moc reálně neviděl, přeci jen Panther je těžká mašina a mezi pás a kolo se dostane bordel v podobě kamenů apod. čili styčná plocha kola určitě bude zbavená barvy ale bude plná nečistot zažraných (vlisovaných?) do kovu........zkusím běhoun stříknout čistou ocelovou od Alcadu a pak bych zkusil experimentovat s burned steel a různejma pigmentama.....třeba z toho vyjde něco rozumného :)

Re: Torro Panther Ausf.G

Napsal: 13 čer 2018, 09:48
od Drake
Pánové, měl bych dotaz z čeho a jak děláte bedničky na repráček? V Elektronice jsem si našel audítko Repro kde Milan píše že z plastových upozorňovacích tabulek.....vydal jsem se na loupežnou výpravu po firmě ale byla neúspěšná našel jsem tabulky jen o síle 0,5mm to je málo, čili budu muset vyluxovat nějaké plasticardové destičky 1mm co mám doma. Děláte bedničky těsné nebo naopak prostorné co korba dovolí? Repráček mám Visation FRS8 s rozměrem cca. 70x70mm, výška tuším kolem 35mm.

Re: Torro Panther Ausf.G

Napsal: 13 čer 2018, 12:49
od Sylva
Zdravím, já jsem dělal bedničky z tenké překližky a nyní poslední z 3mm balsy. Vše jsem lepil herkulesem. Jinak to máš moc pěkné *THUMBS UP*
Mnoho úspěchů. puffy

Re: Torro Panther Ausf.G

Napsal: 13 čer 2018, 14:51
od kremak432
Já dělám bedničky z překližky.

Re: Torro Panther Ausf.G

Napsal: 13 čer 2018, 17:20
od Drake
Díky chlapi, miki mi poslal adresu eshopu kde nakoupit materiál, tak něco zkusím pak stvořit :)

Re: Torro Panther Ausf.G

Napsal: 13 čer 2018, 18:46
od LK88
Ja delam z plastu tl.cca 3mm co se pouziva na reklamy ,da se rezat i lamacim nozem, jinak bedynku kolik mista ti povoli korba, hlavne musi byt bedynka tesna bez skvir atd.

Re: Torro Panther Ausf.G

Napsal: 13 čer 2018, 18:53
od LK88
Mam jeste poznatek, jestli budes (a nejen ty)kupovat prevodovky 1:5 jako mam treba ja, a motory Krickmax 400,tak jsem se stim ted mordoval dva dny, vysledek je ze davam zpet puvodni, ty kricky jsou velky,pri montazi na prevodovky co mam ja se nevejdou vedle sebe!!!, skracoval jsem predni osicku za pastorkem,a zezadu taky i s vystupkem obalu nebo tela motoru, narval jsem to tam na zkousku,ale i tak je to na sebe nalepeny,vysledek-pri zkusebni jizde se dotkly (ikdyz jsem se snazil o umisteni a naletovani kabliku aby byly mimo sebe)kontakty a vylitla pojistaka v elmodu,proste se tam pohodlne nevejdou s temito prevodovkami, alespon v mem tanku ne ahoj

Re: Torro Panther Ausf.G

Napsal: 14 čer 2018, 20:13
od Drake
Láďo, já chtěl ty Krick 400 Power kupovat na původní 1/3 převodovky, ale díky za upozornění změřím prostor u původních převodovek a srovnám s novejma 1/5 co mám v nový vaně.

Jinak jak tam postupně barvím tak jsem narazil na drobnej problém a mám docela dilema, dělám camo na pojezďákách a nevím jestli u těch dvojitých mezi něž jsou vsunuty jednoduché, mám barvit kamuflážní barvou i středy. Mám doma fotky origo Pantherů co jsme fotili při cestách (Saumur/Breda a Německo) dva mají barveny i středy a jeden ne, bohužel všechny mají renovovaný tzn. ne původní nátěr. Osobně bych to ani nebarvil, moc to vidět nepůjde, ale zase bych chtěl zachovat jakous takous autenticitu....takže dilema je na světě.

Jinak poslední díly na nový pojezd dojely dnes DHLkou :)
Obrázek
Tady je to dilema s barvením pojezďáků........ :?
Obrázek
Obrázek

Re: Torro Panther Ausf.G

Napsal: 14 čer 2018, 23:18
od LK88
pekny to mas, ja vychazim z uvahy, ze se barvou nejak neplytvalo, takze kola jsem delal zvenku, vnitrky a zadky jen zakladem-cervenou, ale myslim ze to udelej dle sebe aby se ti to libilo

Re: Torro Panther Ausf.G

Napsal: 15 čer 2018, 06:21
od kremak432
Láďo, to je divný. Ty motory jsou rozměrově stejně veliký jako ty původní. Jinak řečeno ty motory Krick max pover 400 co jsem montoval do Kingtigra a Panthera jsou stejný a nic se mi nedotýká a výsledek jsi sám viděl ve Kbelích. Pokud máš vše dobře namontovaný, tak se dotýkat prostě nemohou. I u Panthera, kde mám jiné převodovky, kde na jedné je motor tzv. vzadu na na druhé uprostřed mezi převody. Pokud jsou převodovky namontovány rovnoběžně s osou tanku, je vše v pořádku.