Torro Panther Ausf.G

Moderátor: sakulajda

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvekod Drake » 14 čer 2018, 20:13

Láďo, já chtěl ty Krick 400 Power kupovat na původní 1/3 převodovky, ale díky za upozornění změřím prostor u původních převodovek a srovnám s novejma 1/5 co mám v nový vaně.

Jinak jak tam postupně barvím tak jsem narazil na drobnej problém a mám docela dilema, dělám camo na pojezďákách a nevím jestli u těch dvojitých mezi něž jsou vsunuty jednoduché, mám barvit kamuflážní barvou i středy. Mám doma fotky origo Pantherů co jsme fotili při cestách (Saumur/Breda a Německo) dva mají barveny i středy a jeden ne, bohužel všechny mají renovovaný tzn. ne původní nátěr. Osobně bych to ani nebarvil, moc to vidět nepůjde, ale zase bych chtěl zachovat jakous takous autenticitu....takže dilema je na světě.

Jinak poslední díly na nový pojezd dojely dnes DHLkou :)
Obrázek
Tady je to dilema s barvením pojezďáků........ :?
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Drake
PzKpfw IV
PzKpfw IV
 
Příspěvky: 188
Registrován: 11 čer 2017, 16:27
Bydliště: Kyjov

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvekod LK88 » 14 čer 2018, 23:18

pekny to mas, ja vychazim z uvahy, ze se barvou nejak neplytvalo, takze kola jsem delal zvenku, vnitrky a zadky jen zakladem-cervenou, ale myslim ze to udelej dle sebe aby se ti to libilo
Uživatelský avatar
LK88
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
 
Příspěvky: 1242
Registrován: 23 dub 2015, 18:28
Bydliště: praha 9 vysočany

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvekod kremak432 » 15 čer 2018, 06:21

Láďo, to je divný. Ty motory jsou rozměrově stejně veliký jako ty původní. Jinak řečeno ty motory Krick max pover 400 co jsem montoval do Kingtigra a Panthera jsou stejný a nic se mi nedotýká a výsledek jsi sám viděl ve Kbelích. Pokud máš vše dobře namontovaný, tak se dotýkat prostě nemohou. I u Panthera, kde mám jiné převodovky, kde na jedné je motor tzv. vzadu na na druhé uprostřed mezi převody. Pokud jsou převodovky namontovány rovnoběžně s osou tanku, je vše v pořádku.
Uživatelský avatar
kremak432
PzKpfw IV
PzKpfw IV
 
Příspěvky: 229
Registrován: 19 říj 2015, 09:14
Bydliště: Starý plzenec

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvekod LK88 » 15 čer 2018, 08:24

Tak jeste jednou, prevodovky 5:1, kde jsou motory vedle sebe,v jedne ose, se kotory K.M.power 400,bez potrebnych uprav nevejdou, u prevodovek 3:1 ; 4:1 je situace vzhledem k poloze motoru v prevodovkach jina. Mototy jsem oba upravil -upilovani zadni casti i osicky o cca 2mm na kazdem a i tak to proste neni ono.. do těchto konkrétních převodovek prostě motor vel. 360, max.380, 400 -nevejde se... ahoj
https://lk88.rajce.idnes.cz/Motory/
Naposledy upravil LK88 dne 15 čer 2018, 08:33, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
LK88
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
 
Příspěvky: 1242
Registrován: 23 dub 2015, 18:28
Bydliště: praha 9 vysočany

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvekod Drake » 15 čer 2018, 08:42

U převodovek 1/3 je situace trochu příznivější motory jsou jak výškově tak osově posunuté a pokud krick není o 5mm delší tak by problém být neměl. Omlouvám se za velikost fota ale na mobilu nemůžu upravovat rozměry vkládaných obrázků).
Obrázek
Uživatelský avatar
Drake
PzKpfw IV
PzKpfw IV
 
Příspěvky: 188
Registrován: 11 čer 2017, 16:27
Bydliště: Kyjov

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvekod Drake » 15 čer 2018, 08:50

Láďo prosím Tě, otvory na přírubě Kricku souhlasí s roztečí otvorů původních motorů nebo se musí převrtávat (otvory pro upevňovací šrouby ve stěně převodovky)?. A jak budeš řešit upevnění pastorku na hřídel motoru? Tuším že u té mosazné převodovky to bude jednoduché, pastorek má tuším červík na zajištění proti posunutí a pootočení.....to bohužel převodovka 1/3 nemá.
Uživatelský avatar
Drake
PzKpfw IV
PzKpfw IV
 
Příspěvky: 188
Registrován: 11 čer 2017, 16:27
Bydliště: Kyjov

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvekod kremak432 » 15 čer 2018, 09:57

Drake: Mám v Pantherovi převodovky podobné, ale ocelové. Motory tam pasují, rozteče závitů jsou shodné. Na motory jsem použil desetizubový pastorek s červíkem.

Láďo, jak je to u "placatých" převodovek nevím, ty jsem z kinga dal pryč a nahradil ocelovýma, kde jsou motory nad sebou a tam žádný problém nebyl.
Uživatelský avatar
kremak432
PzKpfw IV
PzKpfw IV
 
Příspěvky: 229
Registrován: 19 říj 2015, 09:14
Bydliště: Starý plzenec

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvekod Drake » 24 čer 2018, 22:56

Pánové, ještě malý doplňující dotaz, jak je to se spotřebou Kricksů v porovnání se standartními motory v ocelových převodovkách co dodává Torro ve svých "vylepšených" modelech? Nikde o nich nemůžu najít údaje.

Používám klasické staré NiCd 7,2V - 2000mAh a 3000mAh baterie a tak nějak přemýšlím jak dlouho to vydrží v kombinaci s novýma motorama.
Uživatelský avatar
Drake
PzKpfw IV
PzKpfw IV
 
Příspěvky: 188
Registrován: 11 čer 2017, 16:27
Bydliště: Kyjov

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvekod Pancier » 25 čer 2018, 21:37

Myslím, že rozdiel v spotrebe je minimálny. Aspoň ja som nejakú väčšiu spotrebu nezbadal.
Uživatelský avatar
Pancier
PzKpfw IV
PzKpfw IV
 
Příspěvky: 138
Registrován: 27 lis 2010, 13:28
Bydliště: Banská Bystrica, Slovensko

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvekod Drake » 25 čer 2018, 22:38

Pancier: Díky za info :)
Uživatelský avatar
Drake
PzKpfw IV
PzKpfw IV
 
Příspěvky: 188
Registrován: 11 čer 2017, 16:27
Bydliště: Kyjov

PředchozíDalší

Zpět na Panther

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

x