Torro Panther Ausf.G

Moderátor: sakulajda

Odpovědět
Drake
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 325
Registrován: 11 čer 2017, 16:27
Bydliště: Kyjov

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvek od Drake » 14 čer 2018, 20:13

Láďo, já chtěl ty Krick 400 Power kupovat na původní 1/3 převodovky, ale díky za upozornění změřím prostor u původních převodovek a srovnám s novejma 1/5 co mám v nový vaně.

Jinak jak tam postupně barvím tak jsem narazil na drobnej problém a mám docela dilema, dělám camo na pojezďákách a nevím jestli u těch dvojitých mezi něž jsou vsunuty jednoduché, mám barvit kamuflážní barvou i středy. Mám doma fotky origo Pantherů co jsme fotili při cestách (Saumur/Breda a Německo) dva mají barveny i středy a jeden ne, bohužel všechny mají renovovaný tzn. ne původní nátěr. Osobně bych to ani nebarvil, moc to vidět nepůjde, ale zase bych chtěl zachovat jakous takous autenticitu....takže dilema je na světě.

Jinak poslední díly na nový pojezd dojely dnes DHLkou :)
Obrázek
Tady je to dilema s barvením pojezďáků........ :?
Obrázek
Obrázek

LK88
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1312
Registrován: 23 dub 2015, 18:28
Bydliště: praha 9 vysočany

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvek od LK88 » 14 čer 2018, 23:18

pekny to mas, ja vychazim z uvahy, ze se barvou nejak neplytvalo, takze kola jsem delal zvenku, vnitrky a zadky jen zakladem-cervenou, ale myslim ze to udelej dle sebe aby se ti to libilo

kremak432
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 282
Registrován: 19 říj 2015, 09:14
Bydliště: Starý plzenec

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvek od kremak432 » 15 čer 2018, 06:21

Láďo, to je divný. Ty motory jsou rozměrově stejně veliký jako ty původní. Jinak řečeno ty motory Krick max pover 400 co jsem montoval do Kingtigra a Panthera jsou stejný a nic se mi nedotýká a výsledek jsi sám viděl ve Kbelích. Pokud máš vše dobře namontovaný, tak se dotýkat prostě nemohou. I u Panthera, kde mám jiné převodovky, kde na jedné je motor tzv. vzadu na na druhé uprostřed mezi převody. Pokud jsou převodovky namontovány rovnoběžně s osou tanku, je vše v pořádku.

LK88
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1312
Registrován: 23 dub 2015, 18:28
Bydliště: praha 9 vysočany

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvek od LK88 » 15 čer 2018, 08:24

Tak jeste jednou, prevodovky 5:1, kde jsou motory vedle sebe,v jedne ose, se kotory K.M.power 400,bez potrebnych uprav nevejdou, u prevodovek 3:1 ; 4:1 je situace vzhledem k poloze motoru v prevodovkach jina. Mototy jsem oba upravil -upilovani zadni casti i osicky o cca 2mm na kazdem a i tak to proste neni ono.. do těchto konkrétních převodovek prostě motor vel. 360, max.380, 400 -nevejde se... ahoj
https://lk88.rajce.idnes.cz/Motory/

Drake
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 325
Registrován: 11 čer 2017, 16:27
Bydliště: Kyjov

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvek od Drake » 15 čer 2018, 08:42

U převodovek 1/3 je situace trochu příznivější motory jsou jak výškově tak osově posunuté a pokud krick není o 5mm delší tak by problém být neměl. Omlouvám se za velikost fota ale na mobilu nemůžu upravovat rozměry vkládaných obrázků).
Obrázek

Drake
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 325
Registrován: 11 čer 2017, 16:27
Bydliště: Kyjov

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvek od Drake » 15 čer 2018, 08:50

Láďo prosím Tě, otvory na přírubě Kricku souhlasí s roztečí otvorů původních motorů nebo se musí převrtávat (otvory pro upevňovací šrouby ve stěně převodovky)?. A jak budeš řešit upevnění pastorku na hřídel motoru? Tuším že u té mosazné převodovky to bude jednoduché, pastorek má tuším červík na zajištění proti posunutí a pootočení.....to bohužel převodovka 1/3 nemá.

kremak432
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 282
Registrován: 19 říj 2015, 09:14
Bydliště: Starý plzenec

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvek od kremak432 » 15 čer 2018, 09:57

Drake: Mám v Pantherovi převodovky podobné, ale ocelové. Motory tam pasují, rozteče závitů jsou shodné. Na motory jsem použil desetizubový pastorek s červíkem.

Láďo, jak je to u "placatých" převodovek nevím, ty jsem z kinga dal pryč a nahradil ocelovýma, kde jsou motory nad sebou a tam žádný problém nebyl.

Drake
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 325
Registrován: 11 čer 2017, 16:27
Bydliště: Kyjov

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvek od Drake » 24 čer 2018, 22:56

Pánové, ještě malý doplňující dotaz, jak je to se spotřebou Kricksů v porovnání se standartními motory v ocelových převodovkách co dodává Torro ve svých "vylepšených" modelech? Nikde o nich nemůžu najít údaje.

Používám klasické staré NiCd 7,2V - 2000mAh a 3000mAh baterie a tak nějak přemýšlím jak dlouho to vydrží v kombinaci s novýma motorama.

Uživatelský avatar
Pancier
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 165
Registrován: 27 lis 2010, 12:28
Bydliště: Banská Bystrica, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvek od Pancier » 25 čer 2018, 21:37

Myslím, že rozdiel v spotrebe je minimálny. Aspoň ja som nejakú väčšiu spotrebu nezbadal.

Drake
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 325
Registrován: 11 čer 2017, 16:27
Bydliště: Kyjov

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvek od Drake » 25 čer 2018, 22:38

Pancier: Díky za info :)

Odpovědět

Zpět na „Panther“