vyčesané převody Tiger

Uživatelský avatar
Tóna
Příspěvky: 4
Registrován: 11 bře 2011, 21:02
13
Lokalita: Záboří n/Labem

Re: vyčesané převody Tiger

Příspěvek od Tóna »

Ahoj,pro Tigra jsou ty kratší
Uživatelský avatar
dzenda7
PzKpfw II
PzKpfw II
Příspěvky: 44
Registrován: 30 pro 2012, 15:24
11
Lokalita: Orlová

Re: vyčesané převody Tiger

Příspěvek od dzenda7 »

Převodovka 5:1 je pomalejší než 3:1 ..... a to podstatně. cool
Novou převodovku mám doma, rozebral jsem ji, vyčistil od mosazných pilin a různých nečistot, "naložil" do vazelíny, teď zbývá krátkou hřídel osadit ložiskem a usadit do podvozku.
To bude pánové jízda ... cool cool cool
Naposledy upravil(a) dzenda7 dne 10 led 2013, 21:35, celkem upraveno 1 x.
Do tanku v tank ...
World of Tanks
Uživatelský avatar
Milan
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 2784
Registrován: 28 led 2009, 23:54
15
Lokalita: Cvrčovice,Brno-venkov

Re: vyčesané převody Tiger

Příspěvek od Milan »

Nebude ,nebude,protože ....až ji usadíš a budeš jezdit,tak se ti bude roztahovat u výstupní hřídele,jelikož je to tam blbě konstrukčně řešený.Dá se to ale lehce zpevnit a je po problému.Budou ti totiž přeskakovat kola přes zuby a to hned u té výstupní hřídele.
Uživatelský avatar
dzenda7
PzKpfw II
PzKpfw II
Příspěvky: 44
Registrován: 30 pro 2012, 15:24
11
Lokalita: Orlová

Re: vyčesané převody Tiger

Příspěvek od dzenda7 »

Milane ....Ty teda umíš "pozvednout" náladu :lol: Tak Ti teda pěkně děkuji cool cool

.... kde se mi to bude roztahovat? :shock: Máš radu jak tomu předejít? Nejlépe foto, dík.
Do tanku v tank ...
World of Tanks
Uživatelský avatar
Milan
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 2784
Registrován: 28 led 2009, 23:54
15
Lokalita: Cvrčovice,Brno-venkov

Re: vyčesané převody Tiger

Příspěvek od Milan »

To se ti samo ukáže.Nastává tam pnutí,které od sebe odtahuje ozubená kola.Já to řešil takovou sponou z plochého železa.Někde to tady na foru je ale nevím kde .Je to již velmi dlouho.
Uživatelský avatar
spitfiremk1
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 414
Registrován: 29 led 2011, 17:38
13
Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov

Re: vyčesané převody Tiger

Příspěvek od spitfiremk1 »

No já už převodovky usadil, kočička parádně ztichla.Mimochodem plech dodaný jako podložka pod převodovky nesedí na díry ve vaně..To vyhýbání kol jsem našel už při montáži, takže zatím jsem to řešil tak, že jsem každou převodovku přilepil(!) :idea: jejím bokem ke stěně korby plochým bukovým nosníkem o síle mezery mezi převodovkou a stěnou tanku a obě převodovky fixoval k sobě opět přilepením stojatou příčkou o síle 10 mm, zase z bukového prkénka. Je to humpolácké, ale bezmezně funkční. Místa spojů jsou zdrsněna, odmaštěna a lepena klasickým Epoxy-2000.Zvýšila se tím i torzní ´tuhost celé vany. Jako bývalý strojař a letitý modelář se za to stydím, ale není to vidět :oops: Vymyslím to stejně plechama ,až bude nutnost, nebo chuť puffy . Jinak jízda je o hodně proporcionálnější a i v terénu je menší spotřeba energie.
nejde li o život, jde o hov .......
Uživatelský avatar
Vojtiš
PzKpfw V - Panther
PzKpfw V - Panther
Příspěvky: 699
Registrován: 17 led 2011, 20:44
13
Lokalita: Přerov

Re: vyčesané převody Tiger

Příspěvek od Vojtiš »

Čau Ríšo,co to máš za převodovky ? 3:1? nebo 4:1? nebo 5:1? :lol: ;) Vojtiš.
KDO NEZAŽIL NEPOCHOPÍ !!!
Uživatelský avatar
spitfiremk1
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 414
Registrován: 29 led 2011, 17:38
13
Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov

Re: vyčesané převody Tiger

Příspěvek od spitfiremk1 »

jSOU TO 5:1 OD BEAMI, s novými motory v sadě. Kola jsou frézovaná z mosazi a vůle všude přijatelné, takže se kola v záběru nesnaží opustit jedno druhé. Spíše se zde jedná o vůle axiální v ložiscích všech hřídelí, ale to se dá pojistit zalepením ložiskových pánviček do rámu převodovek, nebo nechat tak, anebo z tenounkého plechu cca 0,3 mm (mosazný nebo bronzový) vystřihnout podložky tvaru"U", které má průměr jako mosazné ložisko hřídele a vsunout a zalepit je pod osazení ložisk.domečku a stěnu převodovky. Zatím jsem to neřešil, narazil jsem na kusy které mají hřídele pěkně souosé a nevznikají axiální tlaky a uhýbání kol od sebe. Fakticky ten Tiger ztichl a jede hladce jak samet.. :D Dřív to byl zvuk jak tříštivý kafemlejnek meloucí písek :?
nejde li o život, jde o hov .......
Odpovědět

Zpět na „Tiger I“