Vlek PM 34

Uživatelský avatar
rmichalbarna
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1343
Registrován: 09 říj 2016, 07:34
7
Lokalita: Most

Vlek PM 34

Příspěvek od rmichalbarna »

Kolegové malý dotaz,nevíte co to je?Nějaké informace?Až dodělám podval tak se pustím do tohodle.

Naposledy upravil(a) rmichalbarna dne 02 črc 2017, 07:04, celkem upraveno 1 x.
Tatra 141,T34/85
http://www.mujtank.tym.cz

mladas
PzKpfw II
PzKpfw II
Příspěvky: 34
Registrován: 20 led 2012, 19:54
12
Lokalita: Bechyně

Re: Vojenský vlek

Příspěvek od mladas »

Ahoj
jedná se o přepravník mostu PM-34 (právě nakláda most) k mostnímu tanku MT-34.
Jedná se tedy o úzce specializovaný přívěs.
Přepravník je vyroben z předních náprav podvalníku P-32.

Více info na nebo SZ:
https://forum.valka.cz/topic/view/82617#302710
https://forum.valka.cz/topic/view/13287#47348
Uživatelský avatar
rmichalbarna
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1343
Registrován: 09 říj 2016, 07:34
7
Lokalita: Most

Vlek PM 34

Příspěvek od rmichalbarna »

Děkuji za parádní informace.Kolega mi poslal jen tenhle obrázek,tak jsem nevěděl.Do důchodu mám co dělat.Dostavim podvalník a pustím se do MT34 a potom začnu stavět tenhle přívěs.
Naposledy upravil(a) rmichalbarna dne 02 črc 2017, 07:05, celkem upraveno 1 x.
Tatra 141,T34/85
http://www.mujtank.tym.cz

mladas
PzKpfw II
PzKpfw II
Příspěvky: 34
Registrován: 20 led 2012, 19:54
12
Lokalita: Bechyně

Re: Vlek PM 34

Příspěvek od mladas »

Pro stavbu MT-34 stačí sehnat cnc (2D)
frezku.
Uživatelský avatar
rmichalbarna
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1343
Registrován: 09 říj 2016, 07:34
7
Lokalita: Most

Re: Vlek PM 34

Příspěvek od rmichalbarna »

Nechápu,jak to myslíš?
Tatra 141,T34/85
http://www.mujtank.tym.cz

Uživatelský avatar
PetrNC
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1234
Registrován: 22 led 2012, 21:04
12
Lokalita: Náchodsko

Re: Vlek PM 34

Příspěvek od PetrNC »

2D, že to jsou jen plošné díly ( obecné křivky a otvory ) a tedy velmi jednoduché na výrobu.
Uživatelský avatar
rmichalbarna
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1343
Registrován: 09 říj 2016, 07:34
7
Lokalita: Most

Re: Vlek PM 34

Příspěvek od rmichalbarna »

To jsem pochopil.Jen jak udělat tu mechaniku ovladani mostu.
Tatra 141,T34/85
http://www.mujtank.tym.cz

Uživatelský avatar
Ivan
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1271
Registrován: 03 dub 2013, 12:08
10
Lokalita: Absolova 89, 624 00 Brno

Re: Vlek PM 34

Příspěvek od Ivan »

T-141, viz nahoře, je určena pouze pro přepravu mostovek, jak bylo uvedeno...

Stavění mostu zajišťuje tank pomocí lan a pák, podobně jako u MT-55A.
U MT-55A a M48 AVLB se využívá hydrauliky.

Nicméně, roztažení a narovnání se stále děje pomocí lana jdoucí přes tvarovanou páku.
To je vidět od 1. do 6. sekundy v ohybu mostovky.

Tankistům ZDAR
Ivan, pplk. v.v., Učitel katedry tanků, VAAZ Brno.
http://dragonstanks.rajce.idnes.cz/
mladas
PzKpfw II
PzKpfw II
Příspěvky: 34
Registrován: 20 led 2012, 19:54
12
Lokalita: Bechyně

Re: Vlek PM 34

Příspěvek od mladas »

Tak tak, vše je ovladano pomocí lan a pak. Ale u tohoto mostu je to složitější. Pokládání mostu bych přirovnal k AM-55 - pomocí lan.
U mostu z MT-34 je ale jen jedno lano pro pokladami a rozevirani mostu...
mladas
PzKpfw II
PzKpfw II
Příspěvky: 34
Registrován: 20 led 2012, 19:54
12
Lokalita: Bechyně

Re: Vlek PM 34

Příspěvek od mladas »

PetrNC píše:2D, že to jsou jen plošné díly ( obecné křivky a otvory ) a tedy velmi jednoduché na výrobu.
Jj přesně tak.
Na MT-34 je to doposud 125 řezných metrů ve sklolaminatu ( 0,3 - 1 mm ) a k tomu 4 x 10 000 děr 0,8 mm do pojezdovych plechů mostu.
Naposledy upravil(a) mladas dne 11 črc 2017, 23:04, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Kolová technika“