Co jsem dělal

Odpovědět
Wenzel
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 102
Registrován: 17 bře 2010, 16:15
14
Lokalita: Kolín

Re: Co jsem dělal

Příspěvek od Wenzel »

Tady ještě to video :-) Je to celé takové trhané, přece jen mi dělalo problemy jednou rukou natáčet video a druhou rukou řídít :-)

http://img202.imageshack.us/img202/3095 ... 47xvid.mp4



Vhledové úpravy budu taky časem dělat, ale nejdřív chci docílit toho, aby to pořádně jezdilo a pak se bude dělat nová barva a detaily - bude v šedé, né v této modré :-) Teď ho rozebrat nemužu, protože mi nejezdí Tiger II (tedy jezdí ale špatně ) tak si musim nechat něco na hraní než mi přijde nová převodovka do Tiger II :-)

Neměl by někdo výkres na kanón??? Chtěl bych si ho nechat vytočit celej na soustruhu. Jediny co použiju z tohodle je úsťová brzda.
Adam

Re: Co jsem dělal

Příspěvek od Adam »

Zdar.
Na fotkách vidím celkem nenapnuté pasy.Při jízdě venku je máš takdle volné?Neustále řeším při jízdě venku padání pasůStále napínám a povoluji a problém se mi nedaří uspokojivě dořešit.Mám už upravené napínáky pasů se seřizovasím šroube(jako skutečné tanky) a kovové pasy ale . . .
Díky za zprávu. Adam
Uživatelský avatar
Milan
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 2784
Registrován: 28 led 2009, 23:54
15
Lokalita: Cvrčovice,Brno-venkov

Re: Co jsem dělal

Příspěvek od Milan »

Pásy mi hodně padali.Po montáži kovové vany,ramen a kol se problém vyřešil.Tank jede jak po kolejích.Testuji ho v prosivce a to je dost těžkej terén.Ty plasty chodí jak se jim zachce.A poku nemá pás stabilní vedení tak padá. :P
Wenzel
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 102
Registrován: 17 bře 2010, 16:15
14
Lokalita: Kolín

Re: Co jsem dělal

Příspěvek od Wenzel »

Mám kovové pásy a kovová torzní ramena, vyřešil jsem si šmajdání napínacího kola a pásy nepadají :-) Ty mosazná pouzdra jsou na nic, konkrétně u mojeho tanku měli průměr 5,19 a 5,13, přítom hřídelky na kterych seděli měli 4,78... takže vyloženě šmajdaly a pasy sundavali. Udělal jsem si nové hřídelky, futra projel vystružníkem 5,5 a vše jede v pohodě :-)
Adam

Re: Co jsem dělal

Příspěvek od Adam »

Wenzel píše:Mám kovové pásy a kovová torzní ramena, vyřešil jsem si šmajdání napínacího kola a pásy nepadají :-) Ty mosazná pouzdra jsou na nic, konkrétně u mojeho tanku měli průměr 5,19 a 5,13, přítom hřídelky na kterych seděli měli 4,78... takže vyloženě šmajdaly a pasy sundavali. Udělal jsem si nové hřídelky, futra projel vystružníkem 5,5 a vše jede v pohodě :-)
Máš pravdu ,že napínací kola mi také šmajdaly.Nyní mám v napínácích nové hřídele,kola uložena na dvou ložiskách,ale pásy padají.Namám kovovou vanu,ale výztuhy v plastové vaně a kovová kyvná ramena.Utěšuji se ,že skutečný Tiger byl také velmi poruchový a neustále se musel seřizovat a opravovat. Díky za tvůj popis.Adam
Wenzel
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 102
Registrován: 17 bře 2010, 16:15
14
Lokalita: Kolín

Re: Co jsem dělal

Příspěvek od Wenzel »

Nakonec jsem se rozhod, že si asi udělam nové napínací kola na Tigera, přece jen ty mosazné kluzné pouzdra nejsou nic moc a celkem lehko se vykloktaj. Zatim si chci udělat takovej malej průzkum trhu, zda by byl zájem abych udělal víc kusů??? Bylo by to na jehličkových ložiskách, točené na soustruhu a frézované na cnc fréze. Celé z jednoho kusu, akorát by se ve finále nalepila "poklice" z původního kola aby se zakryl šroub a ložisko. Kola by byla ve finále ještě zacementovaná, takže by vydržela téměř vše :-) Cenu ještě nevím, protože se musim dohodnout s klukem, co mi udělá 3D model na ty vybrání mezi žebrama kola. Ale samozřejmě čím víc kusů k odběru bude, tim bude cena nižší.
Adam

Re: Co jsem dělal

Příspěvek od Adam »

Wenzel píše:Nakonec jsem se rozhod, že si asi udělam nové napínací kola na Tigera, přece jen ty mosazné kluzné pouzdra nejsou nic moc a celkem lehko se vykloktaj. Zatim si chci udělat takovej malej průzkum trhu, zda by byl zájem abych udělal víc kusů??? Bylo by to na jehličkových ložiskách, točené na soustruhu a frézované na cnc fréze. Celé z jednoho kusu, akorát by se ve finále nalepila "poklice" z původního kola aby se zakryl šroub a ložisko. Kola by byla ve finále ještě zacementovaná, takže by vydržela téměř vše :-) Cenu ještě nevím, protože se musim dohodnout s klukem, co mi udělá 3D model na ty vybrání mezi žebrama kola. Ale samozřejmě čím víc kusů k odběru bude, tim bude cena nižší.
Měl bych zájem.
Naposledy upravil(a) Adam dne 25 bře 2010, 21:14, celkem upraveno 2 x.
Adam

Re: Co jsem dělal

Příspěvek od Adam »

Wenzel píše:Nakonec jsem se rozhod, že si asi udělam nové napínací kola na Tigera, přece jen ty mosazné kluzné pouzdra nejsou nic moc a celkem lehko se vykloktaj. Zatim si chci udělat takovej malej průzkum trhu, zda by byl zájem abych udělal víc kusů??? Bylo by to na jehličkových ložiskách, točené na soustruhu a frézované na cnc fréze. Celé z jednoho kusu, akorát by se ve finále nalepila "poklice" z původního kola aby se zakryl šroub a ložisko. Kola by byla ve finále ještě zacementovaná, takže by vydržela téměř vše :-) Cenu ještě nevím, protože se musim dohodnout s klukem, co mi udělá 3D model na ty vybrání mezi žebrama kola. Ale samozřejmě čím víc kusů k odběru bude, tim bude cena nižší.
Měl bych zájem.Pakli že by to vyřešilo můj problém.Ano.Adam
Wenzel
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 102
Registrován: 17 bře 2010, 16:15
14
Lokalita: Kolín

Re: Co jsem dělal

Příspěvek od Wenzel »

Takže jsem si dneska nechal udělat 3D program na frézu a jedno to odlehčení pojede 20 minut. Když je na jedné polovině kolečka 10 vybrání... To máme 200 minut. 400 minut na vnějši strany kol, kdyby se dělali i vnitřní, pak to bude 800 minut, což je víc jak jedna pracovní směna. Takže po propočítání jsem zjistil, že bych si za to musel řict takovou částku, kterou by nikdo nezaplatil. I kdyby se dělali jen vnější disky a vniřní strana se nechala prázdná, tak to vyjde na hrozně času a peněz. Takže si pravděpodobně udělam jen kolečka pro sebe a tim bude konec... Ještě uvidim, jak to pojede až je budu dělat, ale moc dobře to nevidim. Kdybych kolečka dělal třeba z hliniku, tak by to bylo trochu o něčem jiném, ale mám v plánu je dělat z ocely.
Odpovědět

Zpět na „Tiger I“