Stránka 2 z 2

Re: Waltersons Getriebe 5:1

Napsal: 19 črc 2013, 19:54
od Sylva
Další pokračování k převodovkám.
Jelikož jsem byl z celé situace s levou převodovkou :twisted: , tak jsem hned dneska opět pokračoval na odstranění závady.
- po konzultacích v práci mi došlo, že sama levá převodovka jde dost ztuha a tudíž jsem se zaměřil právě na důvod tuhosti převodovky. Po opětovném vymontování a započetí uvolňování 3 šroubků, které drží pohromadě stěny převodovky jsem zistil, že převodovka se uvolnila a šlape jak po másle. Mezi stěny pod šroubky jsem umístil po jedné vymezovací podložce, šroubky dotáhl a hle je po problému, převodovka šlape stejně rychle jako její pravá sestra a tank jede OK. Jsem šťěstný jako malé dítě :D :D :D :D :D .
- provedl jsem krátkou provozní zkoušku a stejně si myslím, že motorky trochu více hřejí. Je pravdou, že teplotu motorků původní převodovky jsem nikdy nezkoušel, tak nevím jaká bývá jejich teplota.
- převodovky vyfoukám a promáznu přiloženým mazivem o víkendu bych chtěl podvozek vyzkoušet v terénu, tak potom dám zase vědět.
Čus Ivo puffy

Re: Waltersons Getriebe 5:1

Napsal: 22 črc 2013, 18:55
od Sylva
Proběhla lehká zkouška v terénu, myslím, že to bude OK, oba motorky trochu hřejí, ale myslím, že po zaběhnutí to bude dobré. Také se mi zdá, že baterka méně vydržela, ale to bude asi tou počáteční tuhostí.
Čus Ivo puffy

Re: Waltersons Getriebe 5:1

Napsal: 05 srp 2013, 17:24
od spitfiremk1
Sylva píše:Proběhla lehká zkouška v terénu, myslím, že to bude OK, oba motorky trochu hřejí, ale myslím, že po zaběhnutí to bude dobré. Také se mi zdá, že baterka méně vydržela, ale to bude asi tou počáteční tuhostí.
Čus Ivo puffy
nejen tuhostí,ale i tím lehkým terénem.
i když budeš lítat jen na linu, motory budou teplé (musí být)..Nesmějí být vařící a hlavně smrdět ... :D

Re: Waltersons Getriebe 5:1

Napsal: 05 srp 2013, 19:02
od Sylva
Jak už budou smrdět, tak to bude pozdě, no uvidíme, nyní tank cestuje ke Kuldovi k montáži El-modu.
Čus Ivo puffy