Stránka 5 z 5

Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1

Napsal: 13 bře 2011, 22:27
od pajak7
Jo kdyby někdo uměl zubatá kolečka tak to by bylo dobré. A Myslím že by tu byl i zájem ;) ;) ;)

Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1

Napsal: 14 bře 2011, 07:50
od sakulajda
pajak7 píše:Jo kdyby někdo uměl zubatá kolečka tak to by bylo dobré. A Myslím že by tu byl i zájem ;) ;) ;)
S výrobou ozubených kol má v ČR pár lidí zkušenosti
Vyrábí kola do AirSoft zbraní, třeba by stálo za to je nalákat na převodovky do tanků

Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1

Napsal: 14 bře 2011, 08:04
od Tóna
No to by chtělo ,páč ty oz.kola v tej převodovce stojej za prd(myslím tu základní) ;)
Zkusím toho kámoše a pokud to půjde tak dám vědět a určitě by nedělal jen jeden kousek :lol:

Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1

Napsal: 14 bře 2011, 09:22
od pajak7
No tak zkus kámoše a dej vědět ,jsem zvědav jak by potom převodovky vypadaly ;) ;) ;)

Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1

Napsal: 26 úno 2013, 20:19
od Sylva
Zdravím, mám možná hloupý dotaz.
Měl bych mít na svém tigrovi převodovky 3:1. Jak jsem se na ně blíže díval, tak jsem si všiml, že jednotlivá ozubená kola mají s hřídelí dost velkou vůli (v posuvu do boků) a tím pádem na sebe vzájemně doléhají třeba jen 1/4 své šíře. Myslí te si, že by stálo zato jednotlivé hřídele s ozubenými koly vypodložit, tak, aby na sebe doléhaly pokud možno co největší plochou?
Díky za info Ivo puffy .

Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1

Napsal: 26 úno 2013, 22:06
od Milan
Určitě ano.Číňan se s tím moc nepatlá.Takže dodo.Dodělej doma.

Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1

Napsal: 27 úno 2013, 20:42
od Sylva
Zdravím
a díky moc za radu. Už jsem se dneska do toho pustil :? a převodovky jsem vytáhl.
Ivo.

Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1

Napsal: 05 bře 2013, 19:01
od spitfiremk1
;) ;)
Sylva píše:Zdravím, mám možná hloupý dotaz.
Měl bych mít na svém tigrovi převodovky 3:1. Jak jsem se na ně blíže díval, tak jsem si všiml, že jednotlivá ozubená kola mají s hřídelí dost velkou vůli (v posuvu do boků) a tím pádem na sebe vzájemně doléhají třeba jen 1/4 své šíře. Myslí te si, že by stálo zato jednotlivé hřídele s ozubenými koly vypodložit, tak, aby na sebe doléhaly pokud možno co největší plochou?
Díky za info Ivo puffy .


Mimo jiné ta axiální vůle rovněž zapřičiňuje vzájemné doteky kol, která do sebe zrovna nezabírají (běží jen vedle sebe) a škrtají okraji zubů o sebe, což vydává nepříjemné zvuky a tvorbu kaše z otěru. Ono ty vůle nejsou jen axiální , ale i radiální, takže jak tank zabere, vše zajede do nejvzdálenějších možných míst v uložení, kola o sebe zabírají jen vrcholy zubů a pomalinku se zadělává na jistý konec. Kromě toho někdy je kolečko na hřídel naraženo mimo střed a tvoří v podstatě ozubenou vačku (toto byla má závada, převody odešli po 3 týdnech ježdění po rovině) :x Zkus to vypodložit proti posuvu. Ale radiální (popřípadě i axiální) vůle vyřešíš jedině výrobou nových pouzder s minimální tolerancí vúči stávajícím hřídelkám, ale pokud to není tvoje parketa a dal by si to někým udělat, raději vol levnější způsob koupí řádných převodů...Všem vždy radím, aby si raději koupili tank celý v plastu za pár babek, chvíli si ho užili a prachy které by vyhodili za kovový pseudotunnig (cca 1000 kč) posluží jako slušný základ na dokupování kvalitních věcí. ;)