Stránka 2 z 2

Re: Panther G - Taigen

Napsal: 23 kvě 2021, 10:17
od Drake
Jirko já mám pásy mírně povolené i u opravdových Pantherů vidíš při jízdě, zatáčení nebo pivotování jak se jim delá taková "kapsa" za hnacím kolem, Volnější pás usnadňuje i jizdu v jemném písku kdy umožní vypadání toho co se ti nahromadí mezi vodícími hřebeny po průchodu za napínací kolo, napnutý pás bez napínáků naopak zasekne celý proptože nahromaděný materiál neprojde pod napínacím kolem, už se mi dokonce stalo u Kricků na starém Pantheru že ohnuly osu napínacích kol (nemám na nich napínák, ale průběžnou ocelovou osu přes celou šířku korby. Samozřejmě u toho napínáku to chce potom vychytat chod na kterém bude pracovat, aby propnutí pásů nebylo moc velké.

Re: Panther G - Taigen

Napsal: 23 kvě 2021, 14:52
od tydit8k
Ahoj,
děkuji všem za rady , tak jsem ten doraz dnes dopoledne pořešil a doufám že i vyřešil....uvidíme až bude pěkně a budem to moci venku otestovat. Jak velký krok nápínáku/povolováku bude optimální.
A zde je výsledek úpravy-opravy :D
Pružinový drát 1,5mm - namotáno na průměr 5mm - 9 otáček (konce - jeden ve 12h a druhy zhruba 20min na hodinách :D cool ) a jedna musi být motaná do prava a druhá do leva...
A dorazový šroubek je vpasován do držáku odjištování korby s futírkem a dotažen, zajištěn samozajištovacími matičkami
Třebas se to bude někomu hodit ahoj

Obrázek

Re: Panther G - Taigen

Napsal: 23 kvě 2021, 16:03
od Drake
Pěkné řešení ahoj S dovolením bych po sezoně až budu opravovat Panthery použíl Tvé know-how ;) Mám v zádi velkej reproduktor od Visationu v krabičce a klasický napínák se mi tam nevleze (není prostor pro ramena), naopak řešení se zkrutnými pružinami by mělo být zcela v pohodě. cool