Tank

Zeptejte se ostatních uživatelů nato, co Vás zajímá, nebo s čím potřebujete pomoct.
Uživatelský avatar
Vrana
PzKpfw II
PzKpfw II
Příspěvky: 23
Registrován: 04 zář 2010, 10:48
13
Lokalita: Karviná

Tank

Příspěvek od Vrana »

Zdravím všechny.Jsem u RC tanku nováček a zatím to tu prostudovávám.Jako každý mám pár otázek.Pokud
budete tak laskavy a někdo odpový,poradí budu vděčný.Ty tanky co tady ukazujete jsou převážně Heng Long,nebo dražší Tamya?Ptám se proto,že to máte proste našlapané.Peněz není nazbyt a tak ja se musím spokojit jen s levnější firmou Heng Long.Jestli to teda jde tak vyšperkovat,nebo jsou to vážně modely Tamya.
Radi bychom s kamarádama taky dělaly nejaké ty matche.Tak zda je nato lepší IR nebo airsoft verze?A dále,
sic jsem o krystalech toho už přečetl řadu,pořád vtom mám zmatek.Je tedy možné provozovat více než tři modely současně?Nebo jak už jsem tu někde četl se to to musí předělat na ty jiné frekvence?Doufám, že nebudu vypadat jako trotl ;) .Budu vděčny za rady.Děkuji.A ještě jednou klobouk dolu.Máte to super.Snad se vám jednou aspoň přiblížím
sakulajda
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3217
Registrován: 28 led 2009, 22:03
15
Lokalita: Dolní Kounice

Re: Tank

Příspěvek od sakulajda »

Vrana píše:Ty tanky co tady ukazujete jsou převážně Heng Long,nebo dražší Tamya?
Tamiya modely tady jsou snad jen dva Tigery, jinek vše Heng Long a Torro(Matorro)
Vrana píše:Jestli to teda jde tak vyšperkovat

Vrana píše:Radi bychom s kamarádama taky dělaly nejaké ty matche.Tak zda je nato lepší IR nebo airsoft verze?
Když vyšperkuješ, je ti líto na to střílet kule
Kule jsou efektivnější a máš přesný zásah oproti infra (infra má velký rozptyl).
Na druhou stranu infra ti odpojí tank od řízení a ty s ním nehneš.
Navíc je kvalitní infra drahé

Mi spíš jedeme na sraz, tam zajezdíme, kókneme kdo co má nového a jak co vylepšil, slopnem pár piv a jedem dom. Bitky se moc nedělají.
Vrana píše:A dále,