Nazdááár.

Vyřízené aktivace
Odpovědět
lukofak@gmail.com

Nazdááár.

Příspěvek od lukofak@gmail.com »

Zdravím všetkých bojaschopných tankistov. :D
Moje meno je Lukáš , som zo SK z okolia mesta Nitra.Som zatial študent a niekedy mi chýba práca (žartujem :lol: ). Mám viacero koníčkov a jedným z nich je modelárčina .
Skladám statické modely prevažne leteckú techniku v mierke 1/72 a 1/48. Vďaka jednej "škaredej" PC hre ma jedného dňa napadlo že si poskladám aj model tanku...a od tedy skladám aj bojovú techniku ale len mierku 1/72 . Vždy som rozmýšlal že si raz poskladám aj niečo väčšie len nejako nebol čas ani nápady. Pred nedávnom ma napadla myšlienka že nebolo by zlé mať aj nejaký RC model ktorý by vyzeral slušne a pritom by jazdil. Nevedel som sa rozhodnúť čo by to malo byť. Rozmýšlal som nad viacerými možnosťami:

Lietadlo -tie moc padajú :D ,
Vrtulník -ešte viac padajú,
Loď - niet kde jazdiť a v rybníku sú riasy kde by sa zamotala,
Ponorka- to isté ako loď,
Auto- pre mňa nuda .

A potom som zistil že na trhu sú celkom schopné modely tankov za dobrú (prijatelnú ) cenu . (takže značku už viete :D )
Volba bola jasná!
Nemal som ani peniaze, tak som si len začal prezerať internet aké typy sa dajú zohnať.Videl som vela obrázkov krásnych mačkovitých šeliem no nevedel som prísť na to ktorú by som si vybral. ( Som zástancom Nemeckej bojovej techniky z obdobia II sv. vojny. Len technika nič iné! ). Hocikedy keď som mal zapnutý net tak som si pozeral všeliaké úpravy tankov , a bol som prekvapený aké krásne modely sa dajú spraviť z nie príliš modelových základov. Mimochodom vtedy som natrafil aj na túto stránku.