US M41 Bulldog malý dosah rc

Zeptejte se ostatních uživatelů nato, co Vás zajímá, nebo s čím potřebujete pomoct.
Odpovědět
lofik3
PzKpfw II
PzKpfw II
Příspěvky: 11
Registrován: 07 dub 2012, 15:08
12
Lokalita: Lachov okres Náchod

US M41 Bulldog malý dosah rc

Příspěvek od lofik3 »

Zdravím nadšence rc modelů tanků,jsem zde nováček,aj co se týče modelů tanků,pod rukama mi již proteklo spousty modelů,tak jsem si chtěl zkusit i toto rc,koupil jsem z druhé ruky,neb jsem nechtěl kupovat nový,kdyby mě to nechytlo a asi jsem to neměl :oops: jde mi to že má tank malý dosah cca 3metry,baterije mám nový a plně nabitý,může někdo poradit v čem by to mohlo být???díky
Uživatelský avatar
Rudyn
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1777
Registrován: 10 bře 2009, 18:05
15
Lokalita: ROHATEC, okres Hodonín.

Re: US M41 Bulldog malý dosah RC.

Příspěvek od Rudyn »

Ahoj Lofiku.

Koukni na anténu od vysílače (pokud je to původní Heng - Long) zda je dotáhnutá. Dotahuj s citem, neurvat !!! Potom koukni na anténu přijímačové části (uvnitř v korbě pod konektorem je plech. očko, tam to může být uthnuté). Máš skutečně vpořádku baterie, měl jsi možnost je nějak změřit v zátěži ? Taky nůže být utržený i kabel hned za anténou u vysílače. Nejlepší bude to u někoho zkusit (jeho vysílač a jeho tank).
Naposledy upravil(a) Rudyn dne 07 dub 2012, 19:10, celkem upraveno 1 x.
Sportuji rekreačně ... Vrhám stín, dívám se do dálky, skáču do řeči a lezu na nervy !
sakulajda
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3215
Registrován: 28 led 2009, 22:03
15
Lokalita: Dolní Kounice

Re: US M41 Bulldog malý dosah rc

Příspěvek od sakulajda »

první co je třeba vědět, jestli je to verze s přepínačem, nebo s krystalem
u přepínače to totiž ani nemusí jít opravit :(
Články:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
lofik3
PzKpfw II
PzKpfw II
Příspěvky: 11
Registrován: 07 dub 2012, 15:08
12
Lokalita: Lachov okres Náchod

Re: US M41 Bulldog malý dosah rc

Příspěvek od lofik3 »

je to s krystalem původní verze 27fm